Tjenis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Hemma efter jobbet...
varit rätt mycket på jobbet idag så vi har haft att göra HELA dan.. körde på som fan det sista för att hinna...
Efter jobbet åkte jag in till Lerum.. köpte mjölk på Tempo.. silken butik.. haha.. så söt va... och bara tanter som handlar där..=)
Efter det gick jag bort till Mikado och hämtade en lunch.. SUSHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


På tillbaka vägen till bilen så stötte jag på älskade Mamma med en av hennes assistenter.. fick kramat om henne och pratat lite..!! Träffar ALDRIG min mamma...=(
Måste skärpa mig med detta...!!!!
Måste bota mitt dagliga dåliga samvete för detta!!!
hem och bädda sängen och käkade min lunch... nu blir det väl sova en sväng skulle jag tro...
funderar på att träna på gymmet ikväll..
skall jag sätta upp mig på combaten om det finns platser kvar tro???
hmm..
jaja..
härlig känsla inom mig... Like it!!!
Ha det=)

Kommentera inlägget här :