Torsdag morgon=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Fan vad gott jag sovit.. vaknade redan innan kl 8 och kände mig nästan utvilad .. gick upp och kissa men somnade faktiskt om sen.. Daniel väckte mig strax efter kl 9 då han åkte och jobba,. gick faktiskt upp då...
Har vägt mig och i like it i like it i like it!!!!
Snart e jag där...
sakta men säkert går det... snart under 70..=)
Inte för att jag anstränger mig med nån speciell diet just nu.. undviker bara det värsta och rör på mig mer... nån slags motion nästan dagligen..=)
jag är fastare och kroppen känns mindre..=)
LIKE=)
Nu har jag ätit frukost och kom på att jag inte har nån lunch till jobbet så får köpa med mig det till jobbet så får helt enkelt göra mig klar för att åka redan nu..=)
jag just nu..=)
har på mig min nya T-shirt för 50 spänn.. den var grymt snygg till jeans..=)
Något stel i min kropp men inte så farligt kommer väl i morgon..=)
ha en trevlig dag=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag måste bara tipsa dig om gi-dieten. Så jävla bra va! Man går ner som fan och man får äta sig mätt på god mat. Underbart. :)

Kommentera inlägget här :