Underbara Måndagkväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja.. shit... jag mår så jäkla bra nu... haft detta gnagandes i bakhuvudet så länge nu..
jag känner konstigt nog inte en gnutta besvikelse över detta...
jag känner mig sjukt nog sprudlandes glad..!!!
Jag mår så sjukt bra i mitt stadie i livet.. denna tid är den bästa för mig.. julen närmar sig och min känsla för julen får det att bubbla i min mage av lycka..
jag ÄLSKAR min familj.. älskar att få umgås med dom... älskar mina systrar och syskonbarn.. min pappa , min mamma och självklart Daniel!!!
Jag vill inte lämna allt det bakom mig och starta ett nytt liv i Stockholm.. inte just nu!!!
Både jag och Daniel sken upp i ett leende när vi öppnade mailet...
han tittade ju på mig och frågade varför jag var glad...
sa som det va.. jag vill ju inte lämna dig!!!!
vi kramade om varandra och pussades och FAN vad det känns bra!!!!
Att bli Polis är självklart min DRÖM.. kommer alltid vara.. men jag kom inte in just nu.. och jag har ju sökt till nästa omgång.. så får la se om jag känner mig mer redo då...
just nu tänker jag njuta av denna sista tid på året...
jag bara vill skrika av glädje för jag är så lycklig över vad som komma skall..
julmusik... julbak... julklappar...
visst många tänker stress... stress... stress...
men jag ser det positivt.. man stressar för en anledning.. men att få vara nära mina nära och kära betyder allt för mig...
nu skall jag ringa min älskade mor.. ha det=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adler:

Va skönt att du känner som du gör iaf Malin =) Din tid kommer, du har ju fsaktiskt inte bråttom att utbilda dig till Polis heller (iom att den bara är två år och du är ju faktiskt inte så gammal ännu heller) :)Din tid var väl bara inte just nu, men en dag känner du ju dig redo och då blir det väl kanske din tur :) fortsätt sök iaf även om du är osäker. Bästa tipset jag kan ge. Jag har känt mig otaggad det senaste året men nu när det börjar närma sig igen så blir man nervös och taggad igen och du kommer nog känna exakt likadant! =) Ses imorgon! Synd att du inte kom in för då hade du fått bjuda på tååååååååårta! ;) ;P

2:a kommentar, skriven , av Nina A:

Skönt att läsa att du i te deppade ihop! Din tur kommer säkert den också, men som sagt inte denna gången kanske.. Det kanske finns en mening med det ;) Hihi.. Är glad för din o Daniels skull! <3

Ha en härlig kväll!

Kramis

3:e kommentar, skriven , av Amis:

Fin blogg =)

Kommentera inlägget här :