Usch...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. trött idag....
somnade igår kväll gråtandes i Daniels famn....
det var så förbannat tryggt att få ligga där och blöta ner hans håriga bringa...
älskar han så det gör ont men ibland beter han sig som en jävla idiot .. och då blir jag frustrerad och vi bråkar...
igår direkt efter mötet började vi bråka om min bil.. han hade tydligen fått använda min bil hela dan då hans firma bil inte var färdig lackad.. och då hade det gått över 20 liter bensin på min fulltankade bil.. klart jag reagerade då han använder MIN bil i hans jobb!!!
Han tyckte jag lät otacksam då jag borde veta hur mycket pengar som lagts på min bil genom verkstan...
jag vet ju hur mycket jag fått därifrån.. och han VET hur jävla tacksam jag e....
jag tyckte bara han kunde ha frågat mig istället i morse när han kom till jobbet och såg att sin firma bil inte var klar... han kunde ringt och frågat om det var okej att han använde min bil då så firmabil under dagen...
Min bil är ALLT jag äger och har....
jag äger ingen lägenhet... äger ingen dyr dator... (en från sekelskiftet där både fläkt uttag och tangentbord suger räknas inte som nått värdefullt)

Har en Tv ...
ät väl värd 2000 kanske.. det är allt...
klart jag då är rädd om min bil...
jag har kämpat länge för att få äga en såpass ny bil.. jag har betalat varenda krona själv!!!!
Bensinen är INTE billig för mig då det både är en stor bil och automat...
klart jag reagerade.. men han tyckte jag var oförskämd och otancksam.. vilket gjorde mig så jävla ledsen.. för det är det sista jag e...
!!!
jag var sjukt känslig efter mötet oxå och tänkte mycket på min mamma så när vi skulle lägga oss brast allt.. jag grät och grät... då äntligen förstod Daniel och vi löste det...=)
********
men nog om det.. nu mår jag bra.. och att vakna av goa hej då pussar från min älskling är guld värt..=)
nu har jag ätit frukost och skall snart dra till jobbet...
ikväll skall jag ju passa lillasyster...
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Ibland är det skönt att gråta ut! Det behövs lite då o då.. Jag blir gråtfärdig bara min man råkar på peka en sak väldigt tyket fast han inte menar det, så känslig är jag..

Jag kom just på en fråga som jag missade att fråga i din lilla frågestund..

Vilka bloggar läser du?! Nämn alla! :)

KRAM på dig

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Haha.. jag läser alla dom bloggarna som jag länkar till på sidan här... dom jag följer trognast e väl stor bloggarna..!!! Egoina, Gaybloggen, Kissie, Kenza Paow... sen kompisars bloggar..=)

Kommentera inlägget här :