Utlåtandet????

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag sitter mest och kliar mig i huvudet just nu...
jag trodde verkligen det skulle stå värsta uppläget om hur psykiskt ostabil jag verkar vara och hur jag borde glömma att söka till polis...!!!!!
Ja ni kan ju läsa själva och först varför jag sitter här och känner mig frågande...
Öhhhhh...??
Okej... hon skiver att jag är stabil och har klarat dom sedvanliga påfrestningarna...
att jag har problem med magen och problem med den teoretiska kapaciteten..
sammanfattningsvis låter det mer positivt än negativt.. men sen avslutet...
EJ LÄMPLIG!!!!

Det är som ett eko i mitt huvud...
För att jag drabbats av en tarmsjukdom???
För att jag inte suttit vid en skolbänk på många år och är medelmåttig i mina betyg???
inte blir jag klok på detta...
det känns som jag legat på strecket verkligen... från att ha varit rekomenderad och ej rekomenderad..
Skit samma nu.. jag kan inte grubbla mer om detta.. det är ju ändå kört för mig...
får se vart jag står i livet om 3 år... känns det rätt så söker jag igen annars skiter jag i detta nu!

Kommentera inlägget här :