Vilodax!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp snart skall jag vila lite.. lägga mig i sängen och glo på "Förhäxad" och somna till det=)
Efter jobbet idag åkte jag och handlade och åkte sen runt som en skållad råtta för att få ihop till min adventljusstake..=)
om det var värt det???.. lätt...
alltså kolla på åbäket jag hade innan...
haha.. ni fattar kanske varför jag ville ha en ny...=)
såg så många andra lägga ut fina bilder...
S ja.. jag var tvungen...
allt var ju typ slut överallt.. men inne på Gallerix hade dom ett skyltexemplar kvar så det fick jag.. sen ut i skogen och pölsa runt i snön för att få tag på lite granris... KALLT som fan!!!
men men...
jag är nöjd... =)
nu skall jag vila i frid...
haha.. hmm.. det lät ju bra.. jaja...
Ha det=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jimgunn:

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

Kommentera inlägget här :