Blä...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. när man mår så här det e då man undrar varför man inte uppskattar sin näsa bättre när man är frisk...
för just nu är min näsa igentjockad med snor ...!!!
Att få använda båda sina näsborrar till djupa härliga friska andetag känns väldigt långt borta just nu!!!
jag hostar och snorar.. och har feber som satt sig i mitt huvud... konstant huvdvärk!!!
kom dock upp i morse.. men det var fan mer döende än levande Malin som åkte till jobbet...
Vi har ju röv mycket att göra på jobbet... och ALLA är ju typ sjuka..
men jag pallade 30 min sen åkte jag hem...
jag frös och svettades om vartannat och mina rörelser var som i slow motion.. var ingen ide att stanna..
åkte hem och kröp ner i sängen med en gång!!!
Daniel hade inte ens märkt att jag hade åkt så han undrade vad kl va och frågade om jag hade försovit mig.. haha..
sötnöt!!
Jag somnade ju som en liten gris och vaknade först halv 12 igen.. OJ SÅ TRÖTT!!!
Ville verkligen inte ta mig ur sängen men var tvungen då ventilationskillen skulle komma.. och nu är han äntligen här... jag ligger i soffan under filten och hostar och snörvlar.. tuggar halstablett och dricker te medasn han fixar fläkten i köket...
idag skall det äntligen bli klart!!!
blir nog en del filmtittande idag.. skall ligga här och dö nu..!!
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Då kan vi a varandra i handen du o jag... Är också snorig o har feber.. Bläää...



Krya på dig, söta du!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Tack söta du..=) Ja vi får snora ihop då..=) kram

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Haha, säger till när den finns :)



Som jag blev sjuk, erkände det nut, bet ihop så länge jag kunde. Vila i soffan ikväll :)



KRYA PÅ DIG VÄNNEN!



Pussss

Kommentera inlägget här :