En kväll på Liseberg=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag och Daniel och hans mamma drog till Liseberg för deras sista dag öppen för säsongen..=)
Vid ingången=)
Close ups på oss..=)
vi käkade ju på Lisebergs Värdshus där inne på Liseberg.. och satan vad gott det va!!!!!
förrätt , varmrätt och efterrätt...
Sjukt god mat.. förrätten bestod av löjrom med potatis och gräddfil... varmrätten var med oxfile och nån slags potatis.. och efterätten var päron med aftereight glass och en god kanel munk till..=)
Vi var sjukt nöjda...
innan middagen så gjorde jag mitt bästa på att försöka få vunnit på alla choklad hjul...
vann en liten liten Daim påse och skall jag vara ärlig så var det faktiskt Daniel som vann den!
Fan vad sur jag va!!!!
jag vet inte hur mycket jag spela på detta... men inte fan vann jag..=(
efter maten så tittade vi på fyrverkerierna.. satan vad fint det va.. spelade in det sista oxå.. !!
Avslutningen var grym..=)
se själva...=)
häftigt...
ja efter det så drog vi oss mot utgången som alla andra och så åkte vi hemåt..
nu skall jag och Daniel mysa...=)
jobb i morgon..!
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Markamna:

This site is professional and to the point.

Kommentera inlägget här :