FIIIII Fan!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vad trött jag e.....
man känner ju sig typ bakfull när man jobbat så som jag gjort i helgen...!!!
Men nu e jag uppe.. och tacka gud för Vintertid... kl är ju inte så mycket!!!!
Gick kanon igår...
Hämtade upp Jessica och åkte till Stures.. när vi kommer dit ser vi att dom för första gången har Live band!!!
Fan vad najs...
stannade upp och kollade på killarna som spelade och sjung.. dom var 2 st...
men va FAN!!
SAYIT!!!


ja han heter så!
En kille jag känt sen jag jobbade på Henriksberg i Göteborg!!
Han är grym på Gitarr och spelat med rätt så stora artister!!!
han turnerar ju med artisten Sibel bland annat!
Sen har han ju även spelat gitarr med självaste Enrique Englesias (?) !!!!!
Det var ju skit kul att träffa han i allafall.. och kvällen var helt plötsligt sååååå mycket roligare och gick såååå mycket snabbare!!!
Dom lockade dessutom sååå mycket mer äldre folk !!!
Skönt=)
Stod ju och tjötade med dom mellan sina set..=)
jag och Jessica hade jätte kul=)
och jag var faktiskt INTE trött!!
Energidrickan jag drack på väg till jobbet måste gjort susen..=)
ja lite problem med att få ut folk vid stängning men annars var kvällen lugn..=)
Åkte direkt hem och inväntade en mycket full Daniel på morgonkvisten.. blev chockad när kl bara var 10 min över 3 när det började lirkas med dörrlåset...
haha.. men insåg ju sen att kl var tillbaka driven på min fåne..=)
Nu skall jag bara slänga på mig lite mjukisar...
äta lite frukost och åka till syrran och mata katterna..
sen en promenad skulle jag tro..=)
färga håret efter det och sen kanske bio.. får se om jag får med han!!
ha det!

Kommentera inlägget här :