Filmrecention!

publicerat i Film;
.. Alltså.. är det bara jag eller är det inte så att ALLA filmer lägger mer pengar på effekter i filmer än att faktiskt få in en bra handling i filmen.. att allt skall hänga ihop och ha en bra story lixom???
jag blir så sjukt besviken på dagens filmer.. allt handlar om samma sak ju!!!
Nån är son till nån stor gud eller trollkarl och skall förändra världen på ett eller annat sätt... effekterna är så på kostade så man undrar om inte hela filmteamet fått leva på nudlar till mat varje dag???
VAD E DETTA!!!???
är det detta vi utvecklats till i dagens filmindustri???
Nä tacka vet jag då -80 tals filmerna där det var äkta vara..
riktigt bra filmer som ändå har effekter från 80-talet är "Tillbaka till Framtiden filmerna" !!
det e fan BRA film för det e bra handling med... =)
Jag har just kollat på denna film..
visst helt okej med effekter och allt...!!
Men va fan!!!
nä.. sjukt dålig i handlingen!!!!
pinsamt att ändå stora skådespelerskor som Uma Thurman gör en roll i den!!!
nä inget att se.. jag väntar med spänning på att nått nytt skall komma...
som en ny Harry Potter film.. eller dom sista Twilight filmerna!!!
jag väntar....
jag väntar....

Kommentera inlägget här :