Försöker vakna till liv!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
sovit gott på soffan och nu e man lite lätt groggy.. om cirkus 13 min skall jag åka hemifrån och åka mot Lerum för att hämta upp 2 av mina skuttiga gosiga syskonbarn...=) Albin på dagis och Ella på Förskolan=)
skall då snabbt hem till Syrran där i Lerum för att kika till katten och hämta Ellas målarböcker som hon hade glömt.. sen åka hem till Pappa i Floda och vara med dom där tills pappa och dom kommer hem... dom skulle vara hemma vid halv 6 tror jag så det lär inte bli sent...!
Blir ingen träning ikväll.. utan en promenad istället... inte tränat på gymmet på en vecka nu...
men med min trött het och massa annat i veckan så får det vara så...
tuff helg framför mig med med dubbelpass på Stures... både Fredag och Lördag.. denna helg kommer gå sjukt snabbt förbi!!!
Halloween lixom.. vem firar det???
Inte jag i allafall! =)
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Minns du Torran.. (farliga) katter... :) Halloween det... eller raveparty med blinkande horn ;)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

haha.. ja jag tänkte på det... när vi kom dit som katter och verkligen INGEN annan var utklädd.. oj så snabbt öronen och svansen åkte av.. haha!! =) ja vi har haft vår del av Halloween=)

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Jag köpte en pumpa för femtio spänn (!) som skall pryda min trappa. Men jag trodde det var nästa helg, samma som allahelgona.. Jag har visst noll koll..

4:e kommentar, skriven , av malin:

det är faktiskt rätt så förvirrande det där.. när firas halloween egentligen.. haha! jag har en liten pumpa lykta nånstanns kanske skall ta fram den..=)

5:e kommentar, skriven , av pappa:

Ella i skolan och Albin i förskolan - ska det vara

6:e kommentar, skriven , av Marie:

Det är bra Björn.. "dagis" finns ju inte längre, så på något sådan hoppas jag inte han va på ;)

Förskola-Förskoleklass-skola, nu har vi lärt oss det :)

Kommentera inlägget här :