Frågestund?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tänkte spela fjortis bloggare och ha en liten frågestund här på bloggen...
vad tycker ni om det??
Tror inte det skulle komma in så mycket frågor.. men hade ju varit kul men nån i allafall...
ni får faktiskt fråga vad som helst??
Så länge det inte sårar nån annan i era frågor!!
vet att många anonyma läser min blogg.. så ni anonyma får gärna fortsätta vara anonyma och fråga saker ni kanske undrar om mig!!..
undrar ni nått??
vem är Malin egentligen??
fråga på nu!!
återkommer senare...
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Vad roligt med en frågestund! :)

Hur kommer det sig att du började blogga?

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Nämn tre saker..

Favvofärg?

Vad vill dubli när du blir stor? Vet nog redan svaret, men ändå.. ;)

Vad föll du för hos Daniel? Ni passar väldigt bra ihop :)

Hur orkar du träna så mycket som du gör? Kan du inte smitta av dig på mig lite.. Hehe..

Hm... Favvoprogram på tv?



Hade massor med frågor bra o dåliga, men tappade bort många av dom..

Keep up the bloggande! Kikar in flera ggr per dag.. :D



Kramis

Kommentera inlägget här :