FREDAAAAAAAAG!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Fan vad underbart...
Skall snart pysa till jobbet.. =) Idag är det UTBILDNING som står på schemat!!!!
Har en del nya produkter som vi skall få lära oss hur dom fungerar...
skall med andra ord stå i skyddskläder och stövlar och kapa stockar, röja bort ogräs och klippa gräsmattan..=)
Ni vet väl vad jag jobbar med??
Ikväll skall jag jobba på Stures...
Med syrran..
vi vill se IDOL och kräver att dom har på kanalen..=)
Hört rykten om att Alice har lämnat Idol...
say WHAT!!??
Läste hon min sågnng tro??
=)
Nä ha en underbar Fredag gott folk..
mobil bloggar lite senare..=)
pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amis:

Fin blogg =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Var med och tävla om en Grandsand klocka på min blogg om du känner för det :P

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tråkigt att Alice hoppade av. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här :