Fredag 101015

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Fredag...
och jag är så trött..
vad e det med mig nu för tiden???
är det hösten?
Slarv med allergi medecin?
För att jag kanske inte riktigt är frisk ännu i kroppen?
Tuff träning?
jag vet inte.. men jag är inte mig själv... inte varit på 2 veckor nu...
trött... huvudvärk.. helt slut i min kropp och vill bara sova!!!!
Sovit som en gris nu på soffan... bara legat och inte velat ta mig upp.. legat ner och läst bloggar på datorn.. fick ju sätta mig upp nu för att skriva lite...
Det är Fredag och jag vill bara ta det lungt samtidigt som det hoppar inombords på mig då jag vill hitta på nått...
men men...
bäst att lyssna på sin kropp!
ta det lungt!
blir Tacos ikväll.. och kl 2 i natt åker Daniel till Tyskland... =(
Han skall handla gotta till mig...=)
(gotta=cider)



Mumma=)

Nä nu får jag fan ta tag i mig själv...
orkade handla både på Lidl och på Ica efter jobbet sen hem.. bytte sängkläder och dammsug men sen var jag helt DÖD!!!
dog i soffan efter det!!!
av så lite så dog jag!!
sjukt!!
ont i hela min kropp.. träningsvärk överallt.. det är fysiskt jobbigt att ha så här ont i sin kropp i så många dar .. hur pallar man det!!!
en promenad blir det sen i allafall!!!
det skall jag utföra.. MÅSTE orka!!!
nä ha det

Kommentera inlägget här :