God Kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Tja folket=)
Måndags kvällen är här...
jag har avnjutit en god middag  gjort på saker jag hade hemma.. blev en hemmagjord pyttipanna..=)
det var mumma...=)
potatis, bacon, köttbullar, pannbiff som var över och champinjoner..=)
inte göra nyttigt men åhh så gott..=)
hela rödbetor, gurka och ägg till..=)
Daniel åkte precis till gymmet och jag funderar på att bara ta en promenad här hemma nu..=)
en kort promenad...
jag är löjligt trött idag och lidit av yrsel hela dan.. rycker jag har yrsel alldeles för ofta...
det snurrar till i huvudet på mig flera gånger om dan och undrar om jag inte har brist på nått..!!
*************
Dagen började rätt jobbig då det har blivit krångel på mitt extra jobb på Stures...
2 av våra vakter tänker säga upp sig och det sätter oss andra i en liten skit situation..
förhoppningsvis har allt löst sig nu men vi behöver ragga folk nu som vill jobba... nån som är intresserad??
minst 30 år fyllda.. lugnt psyke och glad och trevlig och pratglad...
nån som känner sig träffad?
Jag vart orolig där ett tag att vi alla skulle behöva säga upp sig.. då hade jag avlidit för mitt extra jobb är som en extra syrgastub på min rygg.. utan den så överlever jag inte!!!
har räknat med pengarna och behöver dom mer än nån annan!!!
nog om det...!
************
nä promenad var det...
har ju min Iphone proppad med bra musik..=)
ha det!

Kommentera inlägget här :