God Kväll !

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ahh... ja jag kan aldrig någonsin tjöta tillräckligt om hur skön denna känsla e.. när man har jobbat, tränat, duschat och fått mat i magen..=)
Som ni såg i inlägget innan så har jag tänt ljus.. och fått i mig en knäckemacka med kokt ägg på... dricker upp mitt te just nu.. Mumma..=)
Levt på te idag..
halsen känns så där fortfarande.. lite lätt snorig har jag blitt med...
sån här var Daniel förra veckan så antagligen han som smittat mig.. men han blev inte sämre än så här.. ingen feber eller så .. så jag hoppas det e samma..=)
Daniel är och tränar han med just nu men kommer nog när som helst..=) inte träffats idag ännu..=)
I morgon har jag en vilodag.. skall passa lillsyrran på kvällen och tänkte faktiskt få lagat mat för första gången på mycket länge...
laga middag alltså..
äter aldrig det längre... har inger hunger eller ork eller tid till det och min mage mår så mycket bättre utan varm lagad mat därför skippar jag det!
Funderar på att laga Köttfärssås.. det var LÄNGESEDAN!!!!
********
Träningen idag gick kanon...=)
jag var LADDAD!!!
haha.. bjuder på det=)
Det var härlig korregrafi.. rätt så snäll faktiskt.. men roligt med nått nytt och SVETTIG blev jag..=)
Var fett goctt att gå in på ICA efteråt.. haha.. men var tvungen att köpa halsisar..=)
Inte så jätte bra för halsen.. men dom är goa och håller halsen len..=)
dom andra gillar inte min mage..=)
har nu duschat och ätit kvällis som sagt...
väntar på sambon och ser fram emot massa tv tittande..
GLÖM INTE DHW!!
Kanal 5 kl 21.00
ha en trevlig kväll min pussar!

Kommentera inlägget här :