Haha...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jaja.. på några få timmar så har i allafall EN person frågat en massa frågor... skall svara på dom tänkte jag..=)
Tack Nina..=)
Hur kommer det sig att du började blogga?
Svar: Bloggat i över 10 år men hållt mig till en community sida där jag hade min blogg hemlig började dock blogga öppet här med denna blogg i Februari-09 då jag blev inspirerad av mina stora syster som bloggade på detta sätt..=)

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Nämn tre saker..

Svar: En flaska rött, min dator och min katt Helge=)

Favvofärg?

Svar: enkelt... SVART!!!
Vad vill dubli när du blir stor? Vet nog redan svaret, men ändå.. ;)

Svar: ja du vet nog redan svaret.. POLIS.. men skulle det skita sig så skulle jag nog satsa på sången eller bli fotograf=)

Vad föll du för hos Daniel? Ni passar väldigt bra ihop :)

Svar: Shit denna fråga är så sjukt svår... vårat förhållande i början var så sjukt komplicerat då jag var fast besluten att leva singel ett bra tag framöver.. men efter ca 3-4 mån så började jag märka hur mycket jag ändå tyckte om han.. hur mycket han betydde för mig.. och den dagen jag frågade honom om han älskade mig och han sa ja.. då kunde jag inte förneka mina känslor längre.. jag var kär..=) vad jag föll för har jag ingen aning om.. antagligen känslan han gav mig då jag förstod hur älskad jag var..=)

Hur orkar du träna så mycket som du gör? Kan du inte smitta av dig på mig lite.. Hehe..

Svar: Ja.. ibland undrar jag det med.. hur fan orkar jag...? men jag vet bara att känslan efter att man tränat så hårt som jag gör.. den är helt underbar.. bättre än nått annat... man får en sån underbar känsla i kroppen och den känslan gör så att jag faktiskt tar mig till träningen och ORKAR =)
har man väl börjat och satt igång och älskar det ja då finns orken där helt enkelt..=)

Hm... Favvoprogram på tv?

Svar: ojojoj.. alldeles för många... gillar ju DHW, CSI, Greys Anatomy, Förhäxad, Idol, Simpsons, Family Guy.. finns många... men ingen som jag MANISKT följer dock...

ja det var väl dom...
ni får mer än gärna fråga mera.. har Frågestund hela dan!!! =)
Kom igen.. våga nu... vet att ni vill!!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

Behöver ju inte fråga något, vet ju allt :p mår du bättre nu? saknade dig på combaten igår =) combat söndag? =) =) puss på dig min lilla snutt

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha ja du lär ju inte behöva fråga nått... är mer för dom "okända" som läser min blogg=) ja jag är bättre men jäklar vilken hosta jag har den e hemsk!!! får se hur jag mår på Söndag... vet inte om jag hinner heller... =) tror jag sparar mig till nästa vecka.. Puss

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha precis =) =) stackare =( ja bli verkligen frisk nu o träna inte för tidigt för då åker du på det igen.. pusss

Kommentera inlägget här :