Hemma..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp utbildningsdag var det idag...=) massa coola batteri drivna prylar...
Pratar inte om mitt jobb så ofta i bloggen pågrund av sekretess skäl och för att mitt liv handlar om allt annat än mitt jobb =)
Mitt extra jobb kan jag däremot prata mer om..=)
visar istället i bilder på hur det ser ut när vi får provköra dom nya produkterna...=)
Jag och syrran...
jag fick på mig ett par byxer i Stl 56!!!!! STORA SOM FAN!!!
Och jackan var i Stl 48... SKIT LITEN!!!!!
jag vart inte snygg!!!
go barkis man har på magen... !!! TJOCKIS!!!
Syrran sågar med batteri driven såg.. GRYM!
här med bensin driven!
Kul vart det!
Nu har jag och Daniel beställt mat... kebab rulle blir det=)
Daniel skall hämta det och jag skall duscha och snart byta om..=)
halv 8 är jag i Floda och möter syrran och sen åker...
usch huvudet känns snurrigt och jag vill mest lägga mig och sova!!!
men men!
ha en trevlig kväll!!!
pöss mina saltgurkor..=)

Kommentera inlägget här :