Hur mår jag?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja jag vet inte.. trodde jag mådde lite bättre.. men så fort jag anstränger mig så känns det som febern kommer tillbaka..=(
Jag hostar mer nu.. och jag låter ju som nån som krökat 3 veckor i sträck ungefär..
trodde min sömn jag fick idag skulle göra susen men tydligen inte.. jag hoppas på klar förbättring i morgon då jag Måste jobba på Lördag kväll!!!
Blir nog hemma från jobbet i morgon med.. =(
men på Lördag då SKALL jag vara frisk.. så enkelt e det!!!
Robinson på tv nu.. e det nått att ha tro??..
hmm tveksamt...
kommer på tv kl 21.00 då??
nått tips??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Din stackare. Du får ta igen din träning när du e frisk. Men man brukar ju tappa kilon då man e sjuk ;) det kan man ju se som positivt om man vill ner i vikt vilket du sagt att du vill =)! Hoppas Daniel tar hand om dig ordentligt.

Kram

Kommentera inlägget här :