Jag är helt slut nu...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..
som ni ser på bilden i inlägget innan...
det var krälande... det var ankgång, det var armhävningar, sit ups... löpning.. ja fy FAN!!!
handflator och knän är röda och ömma och jag kommer ha stora blåmärken i morgon.. men det var roligt.. det var stentufft men så kul!!!!
********
Jag åkte ju hem till Linda efter jobbet... bytte om där och var laddad!!!!
snygg Henke i bakgrunden=)
Ready to go=)
Erla fick stanna hemma..=)
Träningen var ju i Alingsås...hållt på några veckor redan.. vi skulle ju gått första gången men det var då Robin hamnade på sjukhus så nu passade vi på istället=)
Vi var nästan 20 st idag och dom andra har ju tränat sen start så det var riktigt duktigt av oss att hänga med i tempot... det roligaste var när instruktörerna helt plötsligt ropade "TA SKYDD" alla sprang iväg och där stod vi som fån haha..!!!

nej det var grymt kul... så in i helvete jobbigt men så kul!!!
alla borde testa det!!
Är ju en jobbar kompis på kontoret som är instruktör är därför som vi fick denna chansen att prova på en gång gratis.. nu vill vi nog gärna fortsätta så vi får se vad vi kan lägga för pengar på det=)
Träningen är Tisdagar, Torsdagar och Söndagar=)
På väg hem.. trött, hungrig och sketen!!
var tvungen att handla oxå.. folk måste ju trott jag var hemlös eller nått så som jag såg ut.. haha.. snabbt genom affären sen hem..
kasta av sig alla kläder och 1 liter grus föll ner till golvet samtidigt.. haha
duscha.. och nu har jag ätit kvällsmat och kikat på DHW!!
jag är så trött så trött just nu!!!
sova tidigt!!
ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Vad kostar det per gång? Tyvärr ligger det på samma dagar som min älskade box =), annars hade jag nog varit jäkligt sugen ändå. Verkar som ett bra sätt att bygga upp en stark kropp på =)!



Som jag skrev på facebook, be Daniel filma dig nästa gång och lägg ut här =)!



kram

2:a kommentar, skriven , av malin:

vet faktiskt inte priset skall kolla upp det!!! ja alltså det är em grym träning!!! visst e det jobbigt men man klarar det och det är ju inte så att dom dödar dig om du inte orkar .. haha!!! skall se till att daniel hänger med nästa gång och filmar!!! kram

Kommentera inlägget här :