Knepigt!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... tänk vad lite frukost kan göra...
vaknade i morse med ångest... fånen krånglade som fan med mig och alarmet har sin egen vilja på den jäkla fånen!!!!!
ibland snoozade den ibland inte.. lätt det e att slappna av när man sover då.. som tur va som vaknade jag av mig själv!!!
åhhhh trött... mörkt.. kallt.. och alldeles för tidigt...
åkte till jobbet och var bara sååå uttråkad... stå och packa fram till frukost var ett rent helvete.. jag var såååååååå uttråkad!!! det var så grymt jävla tråkigt just idag vet inte varför... jag höll på att avlida...
sen ÄNTLIGEN efter att jag kikat på kl ca 300 gånger på 3 timmar så slog kl 9 och det var ÄNTLIGEN dax för frukost... mumma..
och efter det.. HA!
ja då vart man som utbytt!!!
glad , pigg och det gick så sjukt fort helt plötsligt för sen vart kl 12 och det var dax att gå hem... åhhhh så gott...
hemma nu och ätit lunch resterna från igår...
tittar så klart på Ellen
Love her!!
och skall snart vila lite på soffan...
ikväll vid 18 så skall jag och Linda till Floda och gå runt sjön.. Pappa hänger tydligen med oxå.. =) KUL =)
ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Det låter hemskt att ha ett arbete där man är så uttråkad. Jag har varit där.. Vet precis hur det är. Idag har jag köpt iPhone! NU jäklar ska jag hem och fixa&trixa!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

ja fast tur att det inte e så förbannat jäkla tråkigt jämt...=) vill ju ut på gatorna =) Åhh vad härligt tjejen.. vet massa appar du måste ha!!!! gowalla, pigrush,waze, runkeeper,angry birds!! Massa massa massa!!!!

Kommentera inlägget här :