Ledig Lördag kväll..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag har minst sagt varit rätt seg idag... då jag inte kom ur sängen förrän strax efter kl 14 idag...
haha...
slapp som få.. men ibland behöver jag mer sömn än vanligt och då måste jag lyssna på min kropp.. lider av saker som gör mig mer trött.. har läkare som intygat att min kropp är skör.. jag måste lyssna på den... jag måste sova när jag är trött och jag får egentligen inte jobba så mycket som jag gör...då jag löper större risk att bli utbränd än en vanlig Svensson...men behöver man pengar så gör man=)
Vi kom ju ut på en promenad med Aramis.. kastade pinne och lekte med han... gick våran vanliga runda här hemma.. mätte den idag.. den är ca 2,60 km...
det var den jag sprang när jag tränade för fystestet!!!
Efter promenaden blev det dusch...
fixa sig ta på sig och sen åka.. först hem till Daniels föräldrar och lämna Aramis.. Daniels bror var där nu. Hans mamma jobbar och hans pappa ligger ju på sjukhus som sagt...
vi åkte ju sen till Sahlgrenska och hälsade på hans pappa..
fan vad tråkigt det är att ligga på sjukhus!!!
Jag låg nog inne som längst när jag var 16 och hade opererat Blindtarmen.. fan vad det sög!!!
Efter det åkte vi till Bergakungen... vrålhungriga... åt en nachotallrik..=) mumma..=)
Min fina godis..=)
Jag med Michael Jackson näsa.. med andra ord.. INGEN näsa..=)
(Knepig blixt på fånen ibland..=) )
efter vi fått ätit gick vi bort för att möta Trez och Pudding..
vi tittade ju då på skärmarna och insåg att det såg rätt kört ut på bio fronten..!!
7 filmerna började typ halv 7.. och nästa började typ 9 ju..
kul..
allt var typ slut sålt.. och vi kände att det var rätt kört!!!
vi bestämde oss för att åka hemåt istället...
klart man vart besviken jag ville ju verkligen gå på bio och jag HATAR att bli besviken.. envis som en åsna e jag.. skall jag på bio så skall jag.. vi gjorde det näst närmsta till BIO.. åkte hem till oss.. köpte godis, chips.. och poppa popcorn.. tände mysljus och la upp filtar och fällde ut soffan till helliggar läge...
där LÅG vi..=)
och oj så jag syndade med godis och chips idag... jag har brytit mitt hålla-mig-från-godis löfte.. nästan 3 månader höll det..=)
blev ÄCKLIGT mätt och illamående dock av skiten!!!
Hyrde denna film...
Grymt härlig film.. och jag älskar ju bara denna tjej.. Katherine Heigl.. hon är underbar i sina roller...=)

Jag är riktigt svag för brudar med blont hår och bruna ögon...

=)

Nu har Pudding och Trez åkt hem...

mina ögon är grusiga ...

hur det nu är möjligt...
nä.. nana snart tror jag.. sjukt skönt att ha varit ledig en Lördag..=)
I morgon är det lång promenad, möte på Stures och förhoppningsvis Bio i morgon istället..! Denna gång skall vi boka.. =)
Ha det=)
P.s.. det är antagligen snart dax för Tatuering för min del..=) WOHO!!!

kommer lämna mer info om detta senare..=) Skall få min skiss mailad till mig i veckan skulle jag tro..=)

14 Nov är prelimenärt bokat..=)

gött!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Ja vad hände där, på vissa kort får du jätte näsa och nu ingen alls..hm.

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Jag älskar också blonda tjejer med bruna ögon!

3:e kommentar, skriven , av malin:

ja jag vet inte riktigt Linda.. men blixten blir helt konstig ibland..=) Ja visst e det snyggt Karin... =)

Kommentera inlägget här :