Måndag kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja som ni sett har jag haft fullt upp idag!!!
Jobbat från kl 11.. plockade order 1 timma sen stod jag och syrran och inventera... DÖ TRÅKIGT!!! räkna skruvar och muttrar det är ingen höjdare!!!
stod nästan 4 timmar...
fick gått 30 min tidigare då Daniel egentligen skulle hunnit hem för att ta hand om tvätttiden som började 16.. men han fick annat att göra så jag fick åkt hem istället... för efter en timme in på starttiden så kan nån annan ta tiden ifrån mig!
så snabbt hem.. hade ju ställt i ordning all tvätt i hallen så toffade åt mig all tvätt och dundrade ner och fick satt igång 2 maskiner!
ja sen ringde ju Linda och frågade om jag skulle med.. så det skulle jag ju...
först Backaplan sen Allum.. lite trött på Allum vart där för mycket så lite roligt när man får komma någon annastanns..=)
Blev donken på Backaplan med...
Mina normala syskonbarn!
efter allt så fick jag kommit hem... då ner och ta hand om tvätten och vika den sen bytte jag om till mina nya promenad byxer och tog mig en power walk på min vanliga runda!!
det var grymt härligt.. dock JÄVLIGT halt på vissa ställen!!!
hem och duscha och nu sitter jag här... DÖD!
en kvällmacka tro och sen torka hår och sova..=)
I morgon skall jag till läkaren 10.30..
bestämde mig för att ringa idag då min yrsel, trötthet och huvudvärk inte blir bättre.. e det bara vätskebrist eller e det nått annat!!!
Sjuksköterskan tyckte jag skulle få en tid så fort som möjligt... tur dom tar en på allvar...
skall ta blodprov och blodtryck och lite annat!!
Får se vad dom säger=)
Hmm..
vi har fått ett tillskott i familjen,...
Daniel är nu oxå en stolt ägare av en IPHONE!
Iphone Uphone.. everybody PHONES!!!! =)



fläckig och äcklig redan!!!

haha
ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

investera i invisable shield.. superbra

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Nu är det sagt:)

Kommentera inlägget här :