Nu är jag FAN...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... vaken..=)
shit... sömnig jag idag=)
Ville fan inte kliva ur sängen... vaknade faktiskt redan 9.30... vi låg och mös i sngen då.. till slut var jag så jävilskt hungrig så gick upp och åt 2 smörgåsar sen la jag mig igen.. oj så jag somnade... Daniel väckte mig nu strax efter kl 14...
haha...
trött!!!
Passar Aramis nu igen så nu skall vi gå ut med honom.. sen duscha... sen åka och hälsa på Daniels pappa som tyvärr ligger på sjukhus igen..
Ikväll är det Bio.. Mys..=)
VILKEN FILM SKALL VI SE!!!!! TIPS!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KArin:

Om du är ett Facebookfan så borde du se Social network. Eat love pray var bara blah. Inception var cool om du inte sett den. Wallstreet vill jag själv se. spännande att se vad du tog.

Kommentera inlägget här :