Satan vad gott...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag sovit... somnade så fort jag la ner huvudet!!!
så sjukt trött!!
brukar jag alltid vara första tidiga skiftet dan=)
öhh hur lät det.. ja ni fattar säkert!
nu har jag sovit .. vaknade strax efter 15... gott..=)
nu skall jag snart packa träningsväskan...
YES!!! Fick mail nu att jag kommit med på träningen!!!!
fan vad gott!!!
hade fan reserv plats 21 igår kväll..
haha.. grymt ..!!!
så idag är det Combat sen Balance.. hur skall det gå med denna träningsvärk jag har.. jaja.. bara att bita ihop antar jag!!!
nä... ha en trevlig kväll.. om jag orkar hörs vi ikväll!!!
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Idag kan jag ju dricka vatten men inte på tävling, ska ta reda på vad man kan göra innan tävling, tack för tipset going!

Haha, 6:an kommer nog snart efter tävling vara upp och ner igen, en 9 alltså :P

Ja, du får maila till Pliktverket för att få utlåtandet, tar en dag tills du får det, GÖR DET! :)

Jag har med mig en laglig spray i fickan på morgonpromenadera och ett farligt ansikte knytna händer :) Hjälper det tror du? KRAMAR till dig söta!

Kommentera inlägget här :