Shopping!

publicerat i Shopping;
Idag hängde jag med syrran och mina 4 syskon barn till Backaplan... lämnade tvätten för en stund och drog med..=)
Hamnade på Stadium.. och visst jag behövde ju några nya saker..=)
nya vantar och ett snyggt pannband att ha när jag promenerar=)
35:- för vantarna
99:- för pannbandet
träningsbyxer för 149:-
Adidas vindtäta promenadbyxer 199:-
Och när jag ändå var inne på Stadium så blev det äntligen en vattenflska att ha med mig DYGNET runt då jag MÅSTE dricka mer vatten..=)
25:-
(kanske besöker dig ändå Jessica =) )

det var det för idag=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Va d rea på byxorna =)? Jag köpte soc träningsbyxor då kostade min 249:- men vill ha fler och e d rea vill jag ha många par =)!



Hehe visst e d roligt att köpa träningsgrejer när man e igång med träningen på allvar. Man blir mer taggad!



Kram



2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

du jag skrev nog fel.. skall vara 249 kr på dom byxerna.. haha

Kommentera inlägget här :