Söndag 101017

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... *urk*
rätt trött nu...
var hemma strax innan kl 2 i natt..
Daniel sov ju som en liten gris då.. han var ju rätt trött när han kom hem igår...
sovit 1 timma på ett dygn...
men jag blev glad för det han hade med sig till mig..=)
och hur söta är inte dom 12 packen då????
Att jobba igår gick bra.. Jessica klarade sig galant=)
**********
kl 8 i morse ringde min kl.. då var det bara på med mjukisar och college tröja och ta mina 3 Ikea kassar med tvätt och knata ner till Tvättstugan.. sätta på 2 maskiner sen i zombie tillstånd gå upp igen.. la mig och hann nog precis somna när kl ringde igen.. ner igen hänga tvätt och sätta på 2 maskiner till..
upp igen och krypa ner..
när kl ringde kl 10 orkade jag fan inte ta mig upp.. sov till 11 och gick ner först då..
hängde det sista och tog med mig det som var torrt upp..
Daniel hade äntligen gått upp och stod och diska..
bäddade och vek tvätt...
gjorde frukost och sen tog jag tag i Helges balja.. var dax för rengöring!!
Daniel fick hämta all tvätt under tiden..=)
vek tvätt och ställde mig sen och baka muffins..
nu kommer snart Bettan då skall vi fika och tjöta skit sen skall jag träffa Marie för en promenad...=)
Sen skall jag bara ta det lungt i soffan..=)
Ha det! =)

Kommentera inlägget här :