Söndag 3/10-10

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Oj jag skulle kunna somna här och nu!!!
Jag är helt slut!!!
Silken helg.. och jag är så glad att kl ännu inte är så mycket så här på en Söndag.. jag har INGET mer planerat nu och nu skall jag bara ligga i soffan resten av dagen och glo på dumburken.. kanske hyra film och bara njuta!!!
Jag orkar inte göra ett skit mer.. jag vägrar!!!!
=)
Var uppe kl 10 i morse.. duschade tog på mig och åkte och handlade det som jag glömde igår.. att man är så förbannat glömsk jämt!!!
Hem och började baka.. blev paj, kladdkaka och citron kaka..
mumma..
kaffet sattes på och allt förberedes...
kl halv 2 så kom folket..=)
Pappa, Mona, lillsyrran, Linda, Henke, Denise, Oliver, Nora, Marielle, Carl, Albin och Ella.. ja det var fullt hus här i våran lilla lägenhet.. men vi fick plats..=)
Var bara en liten fika dels för att Daniel fyllt år men mest för att få bjuda hem min älskade familj.. Marielle och dom har ju inte varit här på ett år. =)
Nu har jag och Daniel diskat allt och vi är rätt trötta från igår.. jag var hemma strax efter 3 men Daniel kom ju inte hem förrän 5-6 på morgonen..
Jag var skit trött och illamående för efterrätt och massa alkohol.. (gillar inte magen) så jag åkte hem själv igår.. Daniel följde mig till en taxi och satte mig i den så jag kom hem ordentligt...
Kvällen igår var hel mysig...
Mobilbloggade ju lite som ni säkert såg... hoppas ni inte blir trötta på mitt mobil bloggande..=)
Tycker det är kul och enkelt ..=)
Kan visa lite mer bilder senare.. nu skall jag dö i soffan..
ha en trevlig Söndag..=)

Kommentera inlägget här :