Sov morgon?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. mm äntligen var dagen här... fick jag min sovmorgon... ?? Nja....
vem vaknade av sig själv 5.30?
jag =)
sov pissdåligt efter det... ryggen gjorde ont.. jag vart kissenödig så jag höll på att dö...
och jag vaknade och somnade .. hela tiden.. sen började ju Daniels kl ringa vid halv 9...
FAN!!!
nåja.. 9.15 ringde min och 9.25 gick jag upp...
frukosten ligger i magen.. blev havregrynsgröt..
och nu skall jag som vanligt bara dricka upp mitt kaffe sen e jag good to go..=)
träning ikväll..
combat och balance..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Inget vatten ALLS? Skärpning!!!! Jag har alltid med mig en vattenflaska, köp dig en!

KRAM

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Haha, lilla upphakningen :)

Kom och hämta på Telia, gratis! ;)

Kram

Kommentera inlägget här :