Tillåt mig presentera...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... dagens slappaste brud!!!!
jag är så trött idag!!!
En promenad var inte att tänka på..!!!
orkade inte ta ett steg utanför lägenheten ikväll!!!
direkt efter jobbet åkte jag bara snabbt förbi affären... börjar ju tidigt i morgon så behövde lite grejer till frukosten... hatar detta handlande jämt..!!!
jag släpade mig genom affären... var så seg...
kom hem.. och bara la mig i soffan med en gång!!!
Daniel har spelat hela kvällen så jag har lyssnat på det i bakgrunden...
orkade ta mig upp för att göra lite käk tömde skåpen typ.. men fick ihop till både mig och Daniel orkade inget annat!!
nu har jag precis duschat...
Ugly as hell jag vet!!! men ledsen jag föddes så här...=)
kollar på Greys nu och skall snart lägga mig.. skall torka håret i pausen sen lägga mig!!!
Ha det!

Kommentera inlägget här :