11 september idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. är det därför mitt humör är åt HELVETE!!!!????
Vet inte... tror det är en kommande blödande veckan som har lite med det att göra oxå...
Jag har varit på uruselt humör... och så får jag reda på saker som gör mig ännu mer pissed off!!!
blir ledsen och jag känner att jag har en riktig skit dag!!!!

Är inte det för jävla typiskt!!!!
Ligger i soffan nu... med filten över mig.. tänker ligga här och sura tills det är dax att ta på sig och åka på fest...
tänker inte låta sånna här småsaker förstöra min dag!!!
är ju fan Lördag idag!!!!
hmm.. känner mig vek.. tror att jag börjar få nån brist i kroppen... kanske behöver få i mig nått kosttillskott..
med tanke på allt jag utesluter i min kropp..
hmm..
nä.. ha det...
vet tråkiga inlägg inga bilder... men men..

Kommentera inlägget här :