Ahhhh....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
....
finns det nån härligare känsla än att sitta och njuta av kvällen i soffan helt nyduschad!!!
Har tvättat håret och gjort inpackning.. skrubbat fötterna och rakat bena...=)
sen har jag blåst håret och plattat det...
gott... känner sig superfräsch..=)
på tal om super... filmen "Supersugen" är på tv nu... den är grym!!!!
Blev en promenad förut..=)
bytte om och tog mig ut... Linda kunde inte gå förrän senare men jag ville gå tidigt då jag skulle fixa allt med håret!!!
ringde Jessica när jag precis börjat gå.. hon var sugen på att hänga på.. så jag mötte henne vid donken och så följde hon med mig på resten av rundan.... stötte på den här sötnosen!! =)
kossa la av en sån jävla rap bara precis framför mig och den lukta så jäkla vidigt så jag höll på att spy... tyckte ju Jessica va kul.. haha..=)
var VRÅLHUNGRIG när jag kom hem... körde Jessica till donken där hon hade sin bil och så gick jag in och köpte mat till DANIEL...
sen åkte jag hem och åt kvällsmat istället... duktig jag eller hur??? =)
nä nu skall jag kolla lite på filmen sen sova!!!
ha det!!
Pssst... FREDAG I MORGON!!! =) Gött =)

Kommentera inlägget här :