Alltså ÄRLIGT!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. NU blir jag fan förbannad... vart jag än har vänt mig här inne på nätet nu... på bloggar .. på fejsan... på nyhetssidor .. så står det bara en och samma sak...
OH MY GOOOOOOOOOOOOOD!!!! Vi har släppt in RASISTER i RIKSDAGEN!!!!!
ÄRLIGT TALAT!!!!!
För det första ... Är SD verkligen RASISTER!!!!???????
Jag är osäker!!!!!
OCH VARFÖR I HELVETE SKULLE DERAS ÅSIKTER VARA SÅ JÄVLA HEMSKA!!!!????
Kan verkligen så MÅNGA svenskar som faktiskt röstade på dom ha FEL!!!!
Jag är inte en av dom som gjorde det men jag vet ganska många som gjorde det!!!
Ganska många med utlänsk bakgrund!!!!
Jag är en mycket neutral person i dessa områden med åsikter om invandrare...
Jag har haft grova åsikter förut!!!!
umgåtts med folk som haft väldigt grova åsikter om detta ämne..
Jag själv anser nu att vi alla människor är lika värda så länge man sköter sig...!!!
Lika väl som en svensk kan bete sig illa så kan en människa med utlänskt ursprung göra det!!
Jag om någon har ANLEDNING att tycka illa om utlänska människor, då jag flertal gånger blivit påhoppad och även hamnat på akuten pågrund av utlänska killar som hoppat på mig då jag varit oskyldig i händelsen!
Men jag är ingen trångsynt människa som drar alla över en kant och anser att ALLA utlänska killar är aggressiva och slår tjejer bara för det!
Nä...
I det stora hela vill jag faktiskt bara utbringa en skål för att vi ÄNTLIGEN fått in ett parti i Riksdagen som är ärliga och står för det dom tycker!!!!
Ett parti som faktiskt kommer röra om i grytan och dessutom göra det bra!!!
Vi kommer fan inte slänga ut en massa utlänska människor från landet om dom inte förtjänar det!
Dom kommer få samma villkor som oss svenskfödda svenskar!!!
Men det är ju ändå vi svenskar som format Sverige.. det är vi som varit med och skapat detta land... det är vi som skall ha tacken för att Sverige finns!!!
JAG ÄLSKAR MITT LAND!!!!
Och det kommer jag ALLTID göra.. oavsett parti som sitter i riksdagen!!!
Jag älskar naturen, kulturen och folket som bor här!!!
Sen har självklart Sverige brister som alla andra land.. men vi bor ta mig fan i ett sjuhelvetes bra land!!!!!
TÄNK PÅ DET!!!
Tack för mig=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

SD vill radera ut invandrare och invandrarpolitiken = Rasister!



2:a kommentar, skriven , av Liberal:

Jag tror inte kommentaren ovanför har bildat sin egen uppfattning. Bara lyssnat på vad andra säger. Fri vilja. Fri åsikt.

3:e kommentar, skriven , av Jennie:

Haha nej duanonym SD vill "stänga kranen" för invandring och lägga pengarna på annat för att kunna bygga upp ett stabilt sverige. Men det är ju inte allt som stå¨r i deras partiprogram =).. men antar att du inte ens läst vad dom har att säga utan du dömmer ut dom ändå ;)....

Kommentera inlägget här :