Älskar`t

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. När man dom få gånger om året man sitter och betalar sina räkningar och man får en MASSA pengar ÖVER!!!
Det är ju underbart... fick ut över 31300 kr denna månad... !!!
Och då har jag ändå betalat av en kredit skuld nu på över 3500 kr..!!!

TJOHO!!!
Kan man inte få ut så mycket varje månad!!! Så gott jag hade levt då..=)
Nu har jag en present kvar att köpa till Daniel bara och skall föröska hitta ett par snygga höststövlar !

Har letat på nätet men hittar inte den typen jag är ute efter!!!
den skall vara platt, hög och svart.. och gärna med detaljer på.. som spännen och nitar.. hmm.. skall leta vidare!!!
Men en varm vardagsstövel helt enkelt..=)
nä.. snart dax för sängen.. ha det!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Fan va gött att få ut så mycket! Då drog du ju typ in 45 papp ju! Skönt att betala av lite skulder.. och så lite skön shopping kanske? Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Underbart för dig!! Härligt att kunna betala av en massa så att man ser att det krymper!! Måste kännas väldigt bra! Har du kollat på skopunkten? http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Stovlar

Där får du ju dessutom 3 par för priset av 2 =)!



Kram

Kommentera inlägget här :