Ännu en dag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
ja dagarna rullar enna på i samma typ av slag ... kan man säga så`
=)
idag började jag dock 1 timme tidigare...
har ju sjukt mycket på jobbet...
efter jobbet åkte jag hem... lagade mat... svidade om och åkte till gymmet...
en fin regnbåge visade sig på himmelen när jag åkte..=)
väl på gymmet var d dax för bodyvibe...
var rätt lite folk på passet men det var bara skönt...
rätt så lugn skön träning jämfört med den hårda träningen jag kör annars...
märker att jag börjar få fram muskler nu...
är väl inte fel men jag vill ju hellre gå ner i vikt... men jag bygger ju muskler så sjukt lätt!!
efter träningen så åkte jag hem.. har nu duschat.. och kokat lite te...
fruktansvärt tråkig dag...
"Fångarna på fortet" är på tv.. och detta inlägg somnar man ju typ till..
får lägga in lite roligare inlägg på musik och lite sånt... =)
ha det

Kommentera inlägget här :