EGOEGOEGOEGOEGO!! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
. Jag har ju alltid haft en dröm där bak i huvudet... ja haft en hel del faktiskt.. Barnpsykolog, sångerska, Polis..=)
Men en dröm som jag inte tror många vet om är att bli fotograf... älskar att fota.. och vill bara lära mig mer och mer om fotning!!!
Eftersom jag aldrig haft kroppen för att bli modell så har någon sådan dröm aldrig funnits...
men att däremor ta kort .. har ju då tyvärr blivit mest kort på mig själv.. haha...
Jag älskar att se hur olika ljus och kontraster kan förändra en bild...
blev att jag exprementerade lite nu när jag kom hem.. är ju som sagt ingen modell så kolla inte så mycket på själv mig utan se det andra... bakgrund.. ljus... vinklar!!
=)
och vill ni veta en sak...
syns kanske.. men alla dessa kort är tagna med min sketna MOBILkamera...
med 3,2 mpx
Sånt här är KUL!!!!
Tycker jag...
min dröm är att få äga en riktigt bra kamera en dag...
oj så då skall fotas.. haha..=)
Ha det
border=0px

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tycker bildern blev riktigt fina.. :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Tack gumman...=)

Kommentera inlägget här :