En sån dag.....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
Fick min efterlängtade sovmorgon i morse....
fick ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe och fick sen brått för att fixa min lunch..
till jobbet och jobba...
syrran har ju varit sjuk 2 dagar men vid lunch så ringde hon och säger en hemsk sak...
hon satt på östra sjukhus med Robin min systerson .. han har tydligen fått en tackling av ett knä när han spelade fotboll på skolan under dan... knät hade tydligen träffat hans njure så han hade fått åka in med ambulans..
njuren var spräckt tyvärr... men den måste läka ihop själv men han har tydligen fel på njurarna hade dom märkt nu så han måste opereras i allafall...
Henke ringde ju lite senare och fråga om jag kunde åka från jobbet och ta hand om dom minsta barnen så Henke kunde åka till sjukhuset han med då Robins pappa befinner sig i Helsingborg..
Som tur var så var det lungt på jobbet vi hade redan hunnit plocka allt så jag kunde åka!
så jag åkte från jobbet redan halv 3 ... åkte då till hem till syrran och tog hand om barnen och en galen hund..=)
Linda och Henke kom hem sen strax innan 17 för Linda skulle hämta kläder för hon skulle sova på sjukhuset med Robin...
Stackars lilla grisen...
Robin och syrran..=)
Vi får hoppas allt går bra med honom..=)
Jag åkte ju när dom kom hem...
kom hem och bytte då bara om för att åka med Daniel till hans gym på vattenpalatset i Lerum..
Pudding och Trez var med oxå..
var rätt kul att få prova ett annat gym faktiskt..
började med att springa på bandet, sen blev det axlar, biceps, triceps och bröst!
Avslutade med lite mage, stretch och sen intervallen på crosstrainern!
GÖTT!!!
Sen gick vi in och bada bubbelpool.. åhh så gott det va.. sen duschade vi och åkte hemåt..
kikar på Idol nu och e helt slut i mina armar.. inte tränat styrketräning sen innan sommaren...
kommer kännas i morgon!
Men kul kul..!
nu skall jag slappa i soffan resten av kvällen...
idag är det Torsdag vet ni vad det betyder?
Jo att imorgon är det FREDAG.. och dessutom LÖNING!!!
kan det bli bättre?
haha..
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Guuuud vad underbart! Hoppas det håller i sig, det är vi väl värda!

Trist med din systerson :(

Kramar om!

Kommentera inlägget här :