Finally=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sitter jag i min älskade soffa...=)
Slog upp mina bakfulla och trötta ögon redan kl kvart i 10 i morse.. låg kvar en liten stund men sen satte jag fart.. ringde syrran för att planera sjukhusbesök.. satte igång och färgade håret igen... blev bättre men jag är fortfarande INTE nöjd!
helt klart mörkare men fortfarande för många olika färger.. får lägga i ännu mörkare.. grymt sugen på att bli röd i huvudet nu.. får se vad det blir..=)
kl 12 var både Pappa och syrran här utanför.. åkte med syrran och pappa åkte efter till barnsjukhuset vid östra ..
lillplutten är så stor men ändå så liten där han ligger.. han e ju betydligt piggare.. vi låg och kolla på film och kollade på tv...
var där fram tills strax innan kl 16 på dan.. då hade Henke kommit med barnen så han körde hem mig...
då var Bettan här... hon följde med upp på vinden och jag tog fram alla kassar jag har med alla kläder jag vill bli av med...
hon tog med sig en säck hem i allafall.. men har väl 5 kvar.. haha..
efter det fick jag åkt igen.. mot Floda hämta upp papa och åka bort till min farbror ..
fikade... sen repade vi...
gick bra..
efter det åkte jag hemåt.. tankade först och åkte hem.. fick med mig thaikyckling och hallonpaj från min farbrors fru..=)
mumma.. skall ta mig en knäckemacka nu sen ta det lungt i soffan..
skriver om gårdagen i ett annat inlägg snart..=)

Kommentera inlägget här :