FREDAG/FRIDAY/FREITAG/!!!!

publicerat i Allmänt;
Japp.. hela långa dagen..=)
Har jobbat.. och det har äntligen lugnat sig på jobbet idag....
så skönt...
riktigt lungt så när förmannen min kom in för dagen så åkte han och jag och köpte byxer till mig...
hmm.. *harkling*... förstår inte riktigt vad som hänt men efter semestern så har mina jobbar byxer gått på nån slags diet och krymt!!!!!
Så jäkla dålig stil tycker jag!!!!
fått gå runt i shorts som var stora nog för mig istället!!!
men jag HATAR mina butugly jävla ben där jag har vader stora som globen och knän som är så stora så man kan nästan tro att dom är misshandlade!!!
ja inte skapade gud mig för att visa bena iallafall!!
=) så fick ett par fina sköna byxer i dam form som passade bra..=)
min snygga jobbar outfit!!! =)
efter jobbet idag drog jag raka vägen till Partille och köpte lunch...
undrar om ni mina kära läsare kan gissa vad det blev..? Ni som följer min blogg lär ju lista ut det redan innan jag visar er bilden.. haha
Svårt att gissa va???
=)
nu har jag slängt in 2 maskiner tvätt i tvättstugan.. skall snart ner och slänga in den tredje.. sen skall jag VILA!!!!!
RÖVENS trött!!!
Det var tal om att vi skall ut och äta ikväll med Daniels föräldrar.. men inte hört nått mer om det och Daniel är ju som en snigel i uppförsbacke på att ta reda på det så vi får se... !! =)
Skulle varit väldigt trevligt i allafall..
Ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Du är så go, blir så varm varje gång, TACK!

Känns skönt att höra då det är så upp och ner den här grejen jag har gett mig in på!

Haha, norskt temprament räcker nog gått för att dampa loss på den klockan:)

Ha en underbar helg!

Massa kram!

Kommentera inlägget här :