HALLLÅÅÅÅÅ!!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. =) det är Lördag.. och jag skall nu in i duschen snabbt... ta på mig fixa mig sen kl 1 kommer min snutta Marie hit.. inte träffats på FLERA veckor!!!! SKANDAL!!!!
Vi skall in till stan och ta en fika... UNDERBART!!!!
Älskar Göteborg när Hösten börjar nalkas...
Hösten är och kommer ALLTID vara min favorit årtsid... =)
Hur kan man INTE älska det...
Leggins, stövlar, koftor, halsdukar...
MYYYYS!!!!!

Igår så var vi ute och käka med Daniels föräldrar plus Daniels ena bror med hans fru och deras lilla dotter Emma..
vi hamnade på La vacca...
skötte mig med dieten..
blev Mozarella med tomat till förrätt sen ryggbiff med kantarellsås och sparris med bland sallad till istället för potatis.. och så blev det sorbet glass till efterrätt... MUMMA!!!

efter det tog jag och Daniel bussen hem.. vi var jätte trötta.. var hemma 22.. men gick och la oss med en gång.. haha!!
Ikväll jobbar jag...
behöver pengarna.. annars hade jag följt med Daniel till hans bror ikväll på Kräftskiva...
men e man fattig så e man.. kan inte tacka nej till dessa pengarna!!
ha det

Kommentera inlägget här :