Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... kände jag att jag kunde blogga under IDOL.. för ikväll är inga favoriter med...
dom känns lite svala allihopa... får jag säkert äta upp då säkert en av dom vinner hela skiten.. haha!!!
Bara det inte e MALIN!
I mina öron tjuter det efter dagens repning...
17 låtar har vi .. och vi drog igenom dom alla på raken... 1 timme och 20 min tog det!
Så länge kan vi ju INTE spela så vi får se hur vi gör..
och vad folk vill..
är 99% säkert att jag får ledigt nu på Fredag då en tjej som slutat kunde antagligen ta mitt pass..=)
Gott!!
Hade ju gärna velat jobba annars men en spelning är en spelning och vi MÅSTE öva... har en relativt stor spelning i November på en fest.. skall bli kul..=)
***************
Igår på jobbet så fick jag en stegräknare..
vi är nämligen med i en tävling där vi som företag skall gå så mycket som möjligt och sen skriva in det på en sida som heter www.tappa.se på nätet.. det företaget som gåt mest vinner nått tros jag.. inte så insatt.. men kul grej.. det börjar i morgon men hade på mig den från halv 12 idag..
och nu när jag skulle duscha tog jag av mig den då stod det på..
13895!!!
rätt bra.. men skulle vart mer om jag hade tränat idag=)
får se vad den slutar på i morgon...!!!
**************
tar tillbaka en sak.. hon Minna i IDOL.. satan!!!
Haha.=)
Nä.. ha en fortsatt trevlig kväll folket.. i morgon jobbar jag tidigt och har då massa ärenden att göra efteråt..
chefen vill att vi skall jobba över får se vad jag får tid med..
ha det!

Kommentera inlägget här :