Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. så skall jag snart bli hämtad av syrran och familjen och åka ut mot Skatås och kika på Poliserna när dom har uppvisning med sina hundar där..!!
Vädret kan ju inte bli mer opålitligt så jag har tatt fram både regnkläder och stövlar utifall att!!!
Men just nu lyser solen så jag har jeans och kortärmad tröja under och joggingskor med mig..=)
Efter det skall vi antagligen ta en promenad runt sjön i Floda ju..=)
ikväll skall jag jobba...
skall bli kul... om kocken hunnit skall han ha skissat upp min tatuering..=)
skall bli kul att se i så fall..=)
*************
Igår hade vi det helmysigt..=)
jag la mig och vila en timme sen låg jag i sängen och glodde på ett grymt "Bones" avsnitt..=)
efter det duschade vi och åkte och köpte lite naturgodis till kvällen.. mumma.. sen hem och laga mat..=)
det var mumma kan jag säga... men märkte att jag åt för mycket.. tog en liten portion och borde hållt mig till den för vid den andra fick jag hugg i magen...
Inte bra.. min magsäck har ju krymt så inte bra att töja den igen..!
Rödvin slank ner i allafall.. =)
gott var det!
blev lite naturgodis till matchen men inte mycket...
matchen behöver vi inte prata om.. den sög verkligen SJUKT MYCKET!!!!
Hade besök av goaste Jessica under matchen med...=)
***************
Med tanke på mat, rödvin och lite naturgodis så vart jag nästan lite glad över att mitt batteri i vågen var slut i morse... tar nog gärna det nästa vecka istället.. på Fredag jobbar jag sent då kan jag väga mig på morran..=)
nu har jag fått i mig lite frukost.. skall fixa mig det sista sen blir jag uppplockad..
ha det vänner..=)
hörs sen..=)

Kommentera inlägget här :