Japp då vart det....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Ny vecka och Måndagen är här...=)
Har jobbat tidigt och var bra klubbad i morse...
Magen ville inte alls vara med i morse.. jag var öm och svullen som satan... fick ta det lungt på morgonen och Byxerna fick jag ha uppknäppta...
men jag får skylla mig själv.. åt alldeles för mycket igår kväll och alldeles för sent..!!!
Åt ju lite plock mat med Daniel på kvällen... men man bara åt och åt ju...
dumma  mig!!!
ost, kex, dip med grönsaker och oliver!
Det var ju Söndag kväll och då får man gotta sig lite.. men INGET GODIS, INGA CHIPS och INGEN CHOKLAD!! =)

men klart... ölen och osten och dip är ALDRIG BRA!
Vi kollade på filmen "88 minuter" på Fyran...
den var helt okej faktiskt...
Vi vart s sjukt trötta bara så vi la oss oss i sängen för att se slutet.. Daniel hann knappt lägga sig förrän han somna.. jag tvingade mig själv att se klart filmen för kunde fan inte lista ut vem mördaren va.. haha..=)
**********
efter jobbet idag så åkte jag till vårdcentralen... ringde mamma samtidigt för att lätta mitt dåliga dotter samvete...
Hämtade min journal därifrån...
den åkte jag till LIDL för att köpa lite bassaker...
typ kycklingfile, lax och lite wok såser...
sen hem.. gjorde lite soppa till mig själv och en liten sallad...
sen la jag mig i soffan och slocknade som vanligt på 2 röda.. haha..
ja inte svårt för att somna där inte..=)
vaknade nu vid 4...
TRÖTT!!

.. och HUNGRIG!!!

Så länge hll jag mig mätt på soppa och sallad...
haha.. men det kanske säger sig själv..=)
Fick bli lite nötter och en banan nu till mellanmål...
vet inte när Daniel kommer hem...
men får kanske laga nån mat sen men det vete fan om jag orkar...
blir en promenad sen tänkte jag...=)
Måste röra på mig... max 1-2 vilodagar /vecka...
Ha det!

Kommentera inlägget här :