just nu...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. önskar jag faktiskt att jag var ledig ikväll.. så trött och sliten i min kropp känner jag...
men köpt en Red Bull som jag hoppas skall göra underverk för mig!!!
gick 15 min tidigare från jobbet för det var ju rätt lungt så där på Fredags eftermiddagen...
åkte och handlade snabbt och fick med mig detta hem..
Skall avnjutas nu innan nästa jobb..=)
På jobbet idag fick jag 2 glada besked...
1 var en löneökning!!! TJOHO!!!
och 2 var dom 6 flaskor vin som jag fick med mig hem för att vi jobbat så bra..=)
det ni.. det kallar jag uppskattning..=)
vi fick välja mellan 3 flaskor vitt och 3 flaskor rött eller 6 flaskor av en färg eller en flaska malt whiskey!!!
=) Grymt jobb man har ibland..=)
shit.. nu är jag så trött..
skall bara ligga lite i soffan nu.. sen duscha.. äta och åka till Alingsås...
nästa FREDAG tänker jag inte göra ett skit!!! då e det en fredagsmys kväll som gäller..!!!
inte varit hemma en enda helgkväll nu på flera veckor!!!
ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Vinblask!!! Varför tog du inte maltwhiskyn som du kunde gett mig!!!!:-)

Kommentera inlägget här :