Måndag kväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp kval veckai IDOL.. kikar och hejar för fullt.. en tjej som blev kvar nu tack vare tittarna är ju Madeleine som är från.. LERUM!!! Coolt!!!
Nu sjunger Linda och hon är både min och Daniels favorit.. hon är grym.. !!!
Min fastighetsskötare kom ju i morse och fick bytt rören och även knappen.. gott.. ventilationen är en annan firma som måste fixa det!
har jobbat sen drog jag direkt till gymmet svidade om och tränade Body Step.. gött..=)
sen snabbt in och handla efteråt sen hem.. fick duschat och under tiden gjorde min älskling maten.. oxfile och rödvin på en Måndag???
vad är detta??!!!!
haha.. nä han fick faktiskt en bit oxfile av sin far i helgen när han körde honom så vi var tvugna att äta upp den!
och vinet hade vi kvar sen i Fredags..
Gott var det!!!!
nu skall jag kolla klart på Idol.. ha det folket=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

MALIN!!! Jag blir så glad och rörd, fasen vad underbart go du är, TACKTACKTACK!



Så glad för all peppning, får mig att kämpa massa!



Vilken lyxig måndagkväll :)



Massamassa kram!

Kommentera inlägget här :