Mysig Fika i stan med Marie.=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
Ja inte för att det var så mycket höstväder...
blev nästan besviken när jag kom ut... varmt och soligt.. vad FAN!!!

Skall jag vara ärlig så vill jag faktiskt ha höst nu... bort med varm sol och fram med lite kyla för fan!!!
Gick och svettades ju!!!
Vi strosade längs Avenyn..
kikade i butiker och shoppade då inne på Intersport...
sen blev det en fika på Condeco...
Fina Gravida Marie..=)
Menlöse jag..=)
blev en god kycklingsallad där inne.. och en chailatte efteråt... kan hända att en bit hallonpaj slank ner med... vet inte men mitt dåliga samvete verkar tjata om det i mitt huvud... Hmmmf...
men det är Lördag och jag skiter i vilket!!! =)
Den goda Chai latten..=)
ja sen gick vi till bilen och åkte hem...
jag sitter och njuter i soffan nu.. skall dega framför tvn och datorn fram tills det är dax för mig att byta om och åka och jobba...
hoppas på en någorlunda lugn kväll!!!
ha det gott...=)
Psst.. kommer ett ego inlägg upp snart. haha.. Fjortis Malin har varit framme med sin kamera..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Men vad jag ser ut!! Ser jag ut sådan?? Får jag ändra på något sätt i så fall, ingen vacker syn!!



Va mysigt med en fika och strosa runt i stan.. gör vi adlelse för sällan... träffas i största allmånhet oxå för den delen. Får vi bli bättre på ;)



Kram på dig!!

Kommentera inlägget här :