Mysiga Onsdag kväll..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Biggest Loser på TV..
kvällsmaten ligger i magen.. ljusen är tända... och mysbrallorna är på.. kan det bli bättre...
MMMM... Njuter

åkte och handlade förut...
det var getto Malin som åkte .. haha
Jag har inte sminkat mig på hela veckan så mina ögonfransar är så gott som genomskinliga vilket gör att jag ser cancer sjuk ut... så jag drog kepsen över huvudet för inte fan skall jag behöva sminka mig för att dra till ICA lixom..=)
gick runt i affärerna lite.. hittade väl lite saker men inget nödvändigt utan mest snyggt.. skall unna mig och köpa nya jeans och en snygg sån skjorta.. aningen rutig eller en jeans skjorta... tycker det är grymt snyggt till jeans..
För mig är det bara så in i helvetes svårt att hitta jeans.. men får väl ge mig ut i jeans djungeln helt enkelt...
Nä nu skall jag ta mig en knäckemacka med västerbotten ost på..
såååå sjukt gott!!!!
ha en skön kväll mina kära läsare..=)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

HM, Monki och Weekday har bra och billiga jeans. HM kör nån kampanj nu med jeans för 99 spänn - och dom är snygga!!! Tips från en som också har problem med jeans..

Kommentera inlägget här :