Nu så..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. nu har jag laddat batterierna med lite vila.. slumrade bara till inne i sängen och vilade max en timme... skönt...
satte på tvn där inne till slut och höll mig vaken till den...
nu sitter jag och trängs i soffan med Daniel... speltoken till pojkvän har gått och köpt det nya HALO spelet!!!
Kul.. förut hade jag ju han borta vid sin dator åtminstonde .. nu behöver jag trängas i soffan med han...
=((((..
GRRRR!!!!

Ja.. Idag var min sista barnsittar dag=)
kl 6 ringde kl... fick ju ändå en timme sovmorgon...
sparkade upp lillsyrran... hon var trött och seg idag.. förstår henne.. höll henne uppe länge igår..
Jag och lillsyrran hemma hos storasyrran..=)
Men tio i sju gick hon till tåget och jag drog till jobbet...
jobbade på... kl 12 stämplade jag ut och åkte bort till posten som är granne med jobbet...
hämtade upp en Lerums tidning då jag inte får hem den längre då man numera är bosatt några km utanför kommunen..=(
bläddrade snabbt igenom alla sidor i bilen men inte fan var vi med!!!!
I Söndags när vi hade spelning var nämligen Lerums tidningen där och fotade oss och hade även en liten "presskonferans" som fotografen snällt uttalade det med mig efteråt.. haha..=)
men vi kanske inte var tillräckligt intressanta eller så fick vi inte plats i tidningen denna veckan nu när valtider vankas!!
Snopen åkte jag in mot Lerum...
till bankomaten... fixade med mina pengar och såg då min kära mor i sin rullstol med en assistent...
sprang efter dom när jag var klar vid bankomaten.. min mamma blev så glad av att se mig!!!
Pratade snabbt och skall ju ses på Söndag då det är Kalas för Ella och Albin..
Min älskade mamma.. hugger i mitt hjärta att se henne varje gång!!
Hon hade i allafall fått kommit ut och köpt present till Ella och Albin..=)
Jag gick sen vidare över torget i Lerum.. och såg då världens tält där alla val kandidater befann sig i.. på grund av min kluvenhet så gick jag faktiskt in.. direkt till dom borden som fångat mitt intresse men mer om det i ett annat inlägg..=)
Efter fler kkuvenheteret i mitt huvud så gick jag in i solkatten.. hittade en perfekt present till Albin och skall nu bara hitta en present till Ella oxå..=)
Albins present=)
efter det fick jag äntligen åkt och handlat.. visste att kylskåpet ekade tomt så jag handlade järnet!!!
stor handling på hög nivå.. så vi klarar oss över helgen..=)
I morgon skall ju jag och Daniel ha myskväll själva hemma.. dricka rödvin., äta tacos och titta på första FRÖLUNDA MATCHEN för denna säsong på tvn..=)
TJOHO!!

fick kommit hem och satte igång med att soppa golven bädda rent i sängen .. ta ut sopperna och packade upp all mat.. sen äntligen fick jag satt mig ner och ätit av min sallad som jag köpt.. kl var nu 14 på dan!!!
HUNGRIG!!



Tror jag tappat snart 3 kg..=)
Vilket känns underbart!!
Känns på kläderna nu.. men har en lång bit kvar!!
Systeryster säger att det syns i mitt ansikte.. men jag vettefan!
skall vägas på Lördag morgon.. men då är det ju dan efter en tacos kväll .. men dock en nyttig sådan utan bröd och sån skit.. men ändå..=)
får se vad vågen säger då..
ja.. kl 18 tänkte jag befinna mig på gymmet då jag skall sola.. sen är det Body Combat och sen Body Balance.. kommer antagligen vara i koma tillstånd som vanligt när jag kommer hem efter det sista passet då avslappning är sista minutrarna..
=)
nu skall jag äta mellis.. för nån Middag orks det inte lagas.. och varken jag och Daniel är hungrig så varför laga nått då..?
Jag har äntligen kommit över min hungerfobi och det känns så sjukt skönt.. mår inte psykiskt dåligt av att bli hungrig längre.. kan hantera det!
Kan bli farligt om man inte har självkontroll men jag vet att jag har det... skulle aldrig slarva så på den grad..
men jag är glad att jag nu inte äter i förebyggande syfte för att INTE bli hungrig utan äter nu istället när jag väl är det.. tror det är därför som jag börjar gå ner i vikt..=)
ha det nu mina kära läsare..=)

Kommentera inlägget här :