Oj ojoj...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ännu en jobbdag avklarad...
Varit sjuhelvetes trött idag.. när jag vaknade i morse så somnade jag om mellan varje snoozning!! brukar jag ALDRIG göra.. kändes som det var mitt i natten.. var extra mörkt ute  denna morgon.. kl var ju nästan kvart i 6 när jag åkte mot jobbet.. sååå trött..!!
Jag kom fan ALDRIG igång...
var i koma tillstånd.. och antar att det har att göra med att jag tog mina allergitabletter i morse.. för kände mig extra snorig...
dom klubbar mig verkligen dom tabletterna..!
jag somnade på trucken medans jag KÖRDE!!!
plus att jag råkade somna på toa när jag kissade... vaknade av att jag hade dreglat ner hela min hand som jag lutade min haka mot.. haha
JAPP TRÖTT!!!
men jag tog mig igenom dagen ...
efter jobbet hade jag lite ärenden...
fick handlat för veckan och lite sånt med...
Hem och dona..
och lagade lunch...
käkar så lite.. och så sakta nu.. försöker verkligen...
men ändå knasar sig min mage...
JAG VET att jag tjatar om min förbannade mage jämt.. men det är en sån stor del av mitt liv!!!!
min hälsa e rätt skit och därför har jag dessa åkommer.. extra trött... och har massa problem med magen..=(
Nä.. nu skall jag VILA!!
Sen  kl 17.35 är det BODY COMBAT!!
TJOHO!!!
Snart är det ny release...=)
Ha det!
P.s

Jag är inte rasist, och jag är verkligen INTE Nazist... jag är inte FÖR SD.. jag bryr mig bara inte om dom och kan faktiskt inte bry mig mindre om att dom är med i Riksdagen.. det var bara det jag ville få fram igår..Finns värre problem att oroa sig för.. Cancer t.ex..

D.s

Kommentera inlägget här :