Pliktverket Dag 2!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja då var det över... då har man gjort allt...
Gjort Svenska prov i våras
Gjort Fystestet i Juni..
och nu Pliktverket...
genomlidit dessa 2 dar nu...
Var ju till att träffa Psykologen idag...
det var en riktig surkärring det...
med snörpt mun och vägrade visa tänderna för mig..
jag fixade mig igenom hennes samtal rätt bra ändå..
hon gick inte in på min mammas tillstånd vilket jag är glad för.. och vid frågan om traumatiska upplevelser i mitt liv svarade jag .."inte nått som jag kan minnas som har satt sina spår"..
Big fat lie.. men hade jag börjat ta upp alla dom sakerna då hade jag ALDRIG fått gå därifrån!!
det sista gjorde mig bara sur då hon ville få mig att framstå som en riktig IDIOT!
att jag BARA hade medelbetyg på gymnasiet och inte gjorde så bra ifrån mig på höskoleprovet och att jag bara fick en 2 på begåvningstestet!!
Det skall inte spela nån roll!!!
Jag är inte så smart på Matte men jag är fan smart på många andra sätt!!!
tror bara hon försökte psyka mig!!!
satt där en timme sen var det bara kort samling och sen fick vi åka hem!
jag tog mig ut till IKEA Bäckebol då..
var dax att köpa ljus äntligen!!!!!
men silket väder att köra i.. SHIT!!!
Jäkla pissväder!!!
Trött Jag..=)
Men nu är mitt ljusförråd påfyllt..=)
Dom som luktar Äpple och Kanel är favoriterna..=)
hade inte ätit någonting på hela dan när jag kom hem så det fick bli en liten tallrik yougert med Musli.. sen somnade jag på soffan.. oj så trött jag va..
har varit 2 påfrestande dagar med nervositet ...
men silka goa männsikor man träffat.. underbara.. man kan ju bara drömma om att man kommer in på samma skola som dom..=)
nu har jag precis ätit lite mat...
och skall ladda för möte ikväll..
Anhörighetsmöten drar igång nu igen...
känns lite meningslöst men men.. ger det några gånger till..
sen efter det mötet åker jag hem till Pappa.. skall sova där...
För Mona har åkt till Stockholm och Pappa åker oxå dit tidigt i morgon bitti.. så jag skall ta hand om Carolyn i morgon bitti... så hon kommer iväg till skolan..
sen efter jobbet så får jag dra dit igen och ge henne mat.. och så skall vi passa Ella och Albin en stund på kvällen.. sen sover jag hos pappa natten till Torsdag oxå...
då jobbar jag i och för sig tidigt men får väl ringa och väcka henne då!
Mona kommer hem på Tosdag så då skall väl hon klara sig..=)
men det blir 2 nätter borta så ni vet..=)
nä.. behöver packa lite saker och så..
träning får det bli först på Torsdag kväll!!! =)
Då e det Combat!!! TJOHO!!! =)


ha det!

Kommentera inlägget här :